3

mükemmel erkeği beklerken!

Kızlar, hadi itiraf edelim bir çoğumuz böyleyiz!

Nasıl saçma bir hayalim var, hep vardı ve var olmaya devam ediyor.. Kahretsin!! Niye böyle bilemiyorum, masallar yüzünden diyor bir çok kişi, masallar yüzünden belki bir de best-seller aşk romanları ya da Hollywood'un romantik komedi filmlerinden dolayı kızlar beyaz atlı prenslerini bekler! Ki gerçeği de biliriz aslında beklerken; beyaz atlı prensler sadece masallardadır! Ama yine de bekleriz, bekleriz.. Bulduk deriz bi bakarız kara şövalye çıkmıştır, hüsrandır büyük bekleyişin sonu! Ama yine de vazgeçmeyiz bekleyişimizden çünkü optimist masalcı tarafımız bunu da şöyle bertaraf eder, beyaz atlı prens gelince aradaki farkı anlayasın diye, aslında prensinin kıymetini bilesin diye çıkmıştır karşına kara şövalye! Dünyada her şey zıtlarıyla var olmuştur ya hani, bizim kaderimizde bu kurala uyar, uymalıdır, kötü olmalıdır ki iyinin kıymetini bilelim değil mi ama! 


Acaba? Neden? Bence!

Erkekler de bir prenses arar mı ki kendine? İç sesim "cık! hiç sanmıyorum!" diyor. 
Kadınlarda ki bu bekleyişin sebebi nedir ki? Sanırım ataerkil toplumun kız çocuklarına bebekliklerinden başlayan bir "Sen dişisin, güçsüzsün, korumasızsın, duygusalsın. Bir erkeğin koruması altında olman gerekir. Ve bu erkek ilk ve tek olmalıdır. Bir olmalıdır." düşüncesinin işlenmesi. Evet bu olabilir gibi! 
Ya da doğa kanunları bunu böyle istiyordur. Kadınlar en iyi genlere sahip bir yavru dünyaya getirmek için iyi genlere sahip bir adam bekleme gibi bir koda sahipken, erkekler sadece kendi genlerini yayma koduna sahipler! Olabilir mi bu da olabilir! Neyse bu kısım araştırılmalı! 
Toplumsal öğreti teorisine dönersek, sana böyle öğretiledursun kendini bildin bileli ve sonra sen gel de bekleme! 

Lafı uzatmanın bi manası var mı! Bence yok! Bir yıldız kayar ve dilek tutulur, bu kadar umutsuzdur!

Şanslı kadınlar da var tabi hemen bulurlar ve mutlu olurlar ama ya karşılaşamayanlar, ya onlar!! Düşünsenize ilk beyaz atlı prens adayının kara şövalye çıktığını, tamamdır, bitmiştir olay.. İlk olan tek olmayacaktır çünkü, masal başlarken yanlış başlamıştır ki nasıl doğru sonu bulsun! 

Ama ama biz vazgeçmeyiz yine de gelsin bi umut, umutsuz bekleyiş!! 

* Kara şövalyelere aşık olunur genelde! Aşkın gözü kördür!
** Aşık olmayı mı beklesek yoksa huzur ve mutluluğu mu bilemedim!
*** Hem aşk hem huzur aynı anda olmuyor canım kusura bakma!
**** Ben iyice bipolarlaştım bu da bir gerçek! 
***** Dur hele dur, bi sakin!
****** Monologlara da başladım artık vay halime!


3 yorum:

viverline dedi ki...

yine postlar yine postlar :)

Adsız dedi ki...

yazınızı çok beğenerek okudum. aynı durumda olduğumuz içindir. eskiden ilerde muhakkak biri çıkacak karşıma diye inanırdım, beklerken üzülmezdim. ama şimdilerde karamsarım, beklemek çok yordu beni heralde. beklemek istemiyorum ama artık onun vereceği mutluluğu da tahmin edemez oldum. vazgeçtim gibi, benden artık geçmiş gibi, kabullenmeye başladım. aşkı bulanlar şanslı, belki bulamayanlar da bir o kadar şanslıdır. ama şundan eminim aşkı bulupta sahip çıkamayanlar en bahtsızı. bence ben aşkla karşılaşmayı hak ediyorum. herkesin gönlünce olsun..

Unknown dedi ki...

Yazımı beğenmenize çok sevindim :) aşk mutluluk getirir mi bilmem ama kesinlikle herkes karşılaşmalı! Umarım yakın zamanda aşk sizi bulur :) ve her şey gönlünüzce olur, sevgiler...

((beklemekten başka çare yok ;)

Paylaş

İnstagram

Instagram

Son Tweetler

İzleyiciler